poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Robimy przysiady:) Akcja: 30 days squat challenge

Witam się śmigusowo-dyngusowo, lub jak to poprawiła zoila śniegusowo-dyngusowo:)


Wczoraj wspominałam o tym na wizażu...wpadło mi w ręce 30-dniowe przysiadowe wyzwanie...powiem szczerze, zainteresowało mnie i pomyślałam, że mogłybyśmy podjąć się tego wspólnie a co! A czemu? Powodów jest wiele...

  1. nie każda z nas ma masę czasu wolnego, który może poświęcić na dłuższe ćwiczenia;
  2. nie lubi się zbytnio przemęczać;
  3. przysiady są dość proste;
  4. nie wymagają żadnego wyposażenia (choć oczywiście możecie je wykonywać z obciążnikami:))
  5. poprawiają wygląd jednego z naszych kobiecych atutów, czyli pośladków, no i oczywiście są dobre również na uda:)
To jak, wchodzicie w to?

Na blogu http://jah-stina.blogspot.com była taka akcja, ale polegała na wykonywaniu mniejszej ilości przysiadów, niż ta którą ja znalazłam...

Zdjęcie pochodzi z tej strony



Ale ja sięgnę głębiej i uwaga...
Zdjęcie pochodzi z tej strony


Stwórzmy grupę przysiadową! To tylko miesiąc, przysiady robi się dość szybko, więc wątpię, żeby każda z nas nie mogła wygospodarować max 15 minut dla siebie:) Pamiętaj, nie ma żadnych wymówek!

Zostało już mniej niż 100 dni do bikini!




WAŻNE!
Przysiady wydają się lekkim i banalnym wręcz ćwiczeniem, ale pamiętaj, że je również trzeba wykonywać precyzyjnie i dobrze technicznie, aby uniknąć kontuzji, a ćwiczenie w pełni działało:)
Kilka takich zasad znalazłam na tej stronie KLIK, napiszę Wam poniżej...

1. Przysiady należy wykonywać na całych stopach (nie odrywamy ani palców, ani pięt).


2. Plecy zachowują swój naturalny kształt (nie garbimy się, brzuch wciągnięty).

3. Głowa jest w pozycji przedłużenia tułowia (wzrok skierowany parę metrów przed siebie - nie
zadzieramy głowy, ani nie opuszczamy jej w dół).

4. Bezpieczny kąt między udem a podudziem powinien wynosić ok. 90 stopni

5. Pośladki, w trakcie wykonywania przysiadu, należy wychylić w tył, żeby kolana nie
wychodziły przed palce u stóp.

6. Dla równowagi, żeby nie przewrócić się w tył, jeśli mocno wypniemy pośladki, można prostować
ramiona w przód.

7. Przysiady należy wykonywać w skupieniu i bez pośpiechu.



To jak, wchodzicie w to? Wybierzcie sobie zestaw, który chcecie i do dzieła! Chodzi o wspólną motywację i wsparcie:)



Pozdrawiam Was cieplutko, 
Mart_91.

39 komentarzy:

  1. szaleństwo!
    fajna akcja, ja niestety jestem zbyt leniwa :p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wchodzę w to!;D chyba lepszy będzie ten drugi zestaw.. im więcej tym lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już kilka razy sobie obiecywałam, że będę je regularnie robić :) Może teraz się uda bo jest bardzo ciekawy zestaw II:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się na to piszę :) będę robić zestaw 1.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj zaczęłam łatwiejszą wersję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wchodzę w to :) Ale z łatwiejsza wersją ;) ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem z Tobą:) zacznę program z drugiego zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie dołączę się do akcji:D

    OdpowiedzUsuń
  9. dołączę się do akcji . Zestaw 2 będę robić(już pierwsze 50 przysiadów za mną) .

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień pierwszy już za mną!!! :) Czuję się dołączona do akcji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że jest nas aż tyle! Pamiętajcie, że jestem z Wami i...DAMY RADĘ!
    A jak zwątpicie to sobie posłuchajcie tego - https://www.youtube.com/watch?v=VBmMU_iwe6U
    <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Troche poźno ale wchodzę w to:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja dziś będę robić 40przysiadów:D a później dalsze ćwiczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bardzo chętnie, od dziś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. biorąc pod uwagę moją kondycje, a raczej jej brak, zacznę chyba on tej łagodniejszej wersji ;) Ale bardzo fajny pomysł! Popieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja raczej skuszę się na opcję Light z mniejszą ilością przysiadów ;)
    Moje lenistwo kiedyś mnie zgubi ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. O fajny pomysł... spróbuje wziąć udział choć jestem mega leniwcem XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Drukuję schemat i zaczynam od dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wchodzę w to z trudniejsza wersją ;) http://loollagold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jak to dokładniej działa na pośladki? ja mam strasznie szczupły tylek a chcialabym miec wiekszy pomoze mi to w jakis sposob?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przysiady działają na mięśnie ud i pośladków, czyli je wzmacniają i wypalają...Po takim miesiącu pośladki powinny stać się bardziej krągłe, jędrne tak samo jak uda...spróbuj ćwiczyć z nami, przysiady na pewno Ci nie zaszkodzą ani tym bardziej twoja pupa nie zmaleje:)

      Usuń
  21. Jestem już na trzecim dniu. Ale mnie uda bolą (zakwasy). Wybrałam ambitnie trudniejszą wersję. Przez zakwasy trochę śmiesznie chodzę ;)
    Tak się zastanawiam-te przysiady są tylko na jędrność? Bo chciałam troszkę centymetrów z obwodu ud stracić. Chociaż przysiady będę robić i tak. Na razie mnie nie bolą stawy ani kręgosłup a to duży plus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zgubienie centymerów (spalenie tkanki tłuszczowej) musiałabyś zafundować sobie porcję aerobów, czyli ćwiczeń aerobowych...same przysiady wzmocnią, lekko wyrzeźbią mięśnie i ujędrnią uda i pośladki, centymetrów raczej nie odejmą...

      Usuń
  22. jestem już na 2 dniu i efekty widać :) Ale czy jak będę robić więcej przysiadów to będą lepsze te efekty czy co?

    OdpowiedzUsuń
  23. i jak Wam poszło? Jak efekty? Bo wszyscy piszą że zaczynają ale nikt nic nie piszę jak poszło? Udało się komuś? jak efekty? ja na 25 dniu, ale wczoraj skończyłam 30 dni z Ewą Chodakowską (z książki) i ogólny efekt całkiem widoczny, ale wciąż mi mało. jak się czują Wasze mięśnie pod koniec realizacji wyzwania przysiadowego?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem w połowie wyzwania, już widzę efekty, oprócz tego 5 razy w tygodniu ćwiczę z Ewa Chodakowską i moja pupa zmieniła się diametralnie :D
    oprócz tego robię też wyzwanie z pompkami i brzuszkami :)

    Zapraszam na: damskomeskipunktwidzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hejka,jestem na 10 dniu....kurcze 105 przysiadów to już jest coś! Nie wiem jak w przyszłości wykonam 200,ciężko będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. No no. Ktośs dobrną do 30 dnia (250 przysiadów)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dobrnęłam:) 250 na początku brzmi strasznie, ale nie jest to takie ciężkie do wykonania jak się wydaje...

      Usuń
  27. Ja dobrnelam już dwa razy teraz Wam powiem, ze robię trzeci raz.
    Kobietki naprawde warto!!! Wszyscy faceci się ogladaja za moją pupcia;-)
    Zrobila się kragla i bardziej odstajaca i o to mi chodzilo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja dobrnelam już dwa razy teraz Wam powiem, ze robię trzeci raz.
    Kobietki naprawde warto!!! Wszyscy faceci się ogladaja za moją pupcia;-)
    Zrobila się kragla i bardziej odstajaca i o to mi chodzilo.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej :) mam pytanie przerwałam wyzwanie na 14 dniu poniewaz musiałam wyjechać a tam nie było warunków do ćwiczen dzisiaj mam 16 dzień co teraz zacząć od 17 czy od 14 ? ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wolisz...myślę, że większej różnicy to nie zrobi:)

      Usuń
  30. zrobilam caly miesiac tych przysiadów trudniejszą wersje i sa efekty ale bez szału.. ujędrnił mi sie tylek ;D odkad skonczylam minelo kilka dni i zaczynam robic od nowa :) beda wieksze efekty, moze szalu nie ma za 1 miesiacem...ale i tak polecam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Dołączam się! :-) MvD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Mobilizujecie mnie do dalszego pisania:) Pytania, rady, sugestie oraz konstruktywna krytyka mile widziane w odróżnieniu od autoreklamy czy wulgaryzmów.

Nie reklamuj się, nie spamuj, nie proponuj obserwacji za obserwację - nic z tego, osoby komentujące i obserwatorów na pewno odwiedzę, nie martw się trafię sama:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...